مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 07:502021-12-29ورزشي

رییس فدارسیون گلف: روی ظرفیت وزرشکاران یزدی حساب ویژه ای باز کردیم


رییس فدراسیون گلف با بیان این که به هیات نوپای گلف یزد دو کرسی در فدراسیون تعلق گرفته است، گفت: 100 درصد آماده حمایت و تقویت سرمایه انسانی در گلف یزد هستیم.

- حمید عزیزی، رییس فدارسیون گلف در جریان سفر خود به یزد در گفت و گو با خبرنگار فارس، با بیان این که ویژگی های یزد در حوزه های مختلف زمینه ساز سرمایه گذاری ما برای ایجاد این هیات شد، اظهار کرد: هیأت گلف استان یزد از سال 97 تشکیل شده و در حال حاضر هم برنامه های تدریجی و پله پله باشد، گفت: ابتدا لازم است در سطح ملی خود را معرفی کنند از طرفی آمادگی داریم تا در سطوح بین المللی نیز به هیات گلف یزد اجازه بروز و ظهور بدهیم.

عزیزی با بیان این که دعوت نامه های فدراسیون را در اختیار هیات یزد برای ارسال تیم قرار خواهیم داد، تصریح کرد: امروز هم تصمیم گرفتیم دو کرسی برای هیات گلف یزد در فدراسیون در نظر بگیریم که با معرفی افرادی که خواهند داشت و با صدور حکم انگیزه بیشتری برای هیات و افراد تحت نظر هیات ایجاد شود.

وی با بیان این که ما به طور کلی روی فعالیت های هیات یزد و آینده این هیات حساب ویژه ای در فدراسیون باز کردیم، گفت: ما برای اعزام مدرس و مربی و تربیت ورزشکار با اعزام مربی و تربیت داور با اعزام مدرس، 100 درصد آمادگی داریم برای تقویت سرمایه انسانی در گلف یزد بکوشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس فدارسیون گلف: روی ظرفیت وزرشکاران یزدی حساب ویژه ای باز کردیم

رییس فدارسیون گلف: روی ظرفیت وزرشکاران یزدی حساب ویژه ای باز کردیم