مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 07:352021-12-29بين الملل

عربستان حکم حبس نماینده حماس را کاهش داد


دادگاه استیناف عربستان حکم حبس نماینده حماس در این کشور را به شش سال کاهش داده و اجرای سه سال از این حکم را نیز لغو کرد، به این ترتیب انتظار می رود این نماینده حماس ژانویه سال آتی میلادی با تمام شدن مدت سه سال حبسش، - آزاد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری سما فلسطین، کمیته بازداشت شدگان اردنی در عربستان در بیانیه ای اعلام کرد: دادگاه استیناف عربستان حکم حبس محمد الخضری، نماینده سابق جنبش حماس در ریاض را از 15 سال به سه سال کاهش داد.

دادگاه جنایی عربستان اوت گذشته در بخشی از حکم هایی که از فوریه 2019 برای 59 بازداشتی دیگر از اردن و فلسطین صادر کرده بود، الخضری را به 15 سال حبس محکوم کرد.

در بیانیه کمیته یاد شده آمده است: دادگاه استیناف عربستان بازنگری در حکم های صادره در حق 60 اردنی و فلسطینی به اتهام حمایت از مقاومت فلسطین را آغاز کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: در جلساتی که طی چند هفته برگزار شد، برخی از حکم ها از بی گناهی به چند سال حبس افزایش یافته و همزمان حکم های اکثر متهمان تایید شدند.

همچنین در بیانیه مذکور آمده است: مهمترین تصمیم دادگاه کاهش مدت حبس نماینده حماس در عربستان از 15 سال به شش سال و لغو اجرای سه سال از آن و در نهایت سه سال حبس برای الخضری بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان حکم حبس نماینده حماس را کاهش داد

عربستان حکم حبس نماینده حماس را کاهش داد