مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 07:102021-12-29سياسي

به زودی اخباری مسرت بخش از یمن خواهیم شنید/ قطعاً آینده برای مقاومت خواهد بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، حسن عزالدین عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان روز گذشته در دفتر خود در شهر صور از هیئتی از جنبش حماس فلسطین به ریاست جهاد طه یکی از اعضای بخش سیاسی این جنبش در لبنان، - نماینده حزب الله در پارلمان لبنان در دیدار با یکی از مسئولان جنبش حماس فلسطین تاکید کرد، به زودی اخباری مسرت بخش از یمن خواهیم شنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، حسن عزالدین عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان روز گذشته در دفتر خود در شهر صور از هیئتی از جنبش حماس فلسطین به ریاست جهاد طه یکی از اعضای بخش سیاسی این جنبش در لبنان، استقبال کرد و دو طرف آخرین تحولات مربوط به عرصه لبنان و فلسطین را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالعهد، حسن عزالدین در این دیدار تاکید کرد، ما در حزب الله و برادرانمان در مقاومت فلسطین در مسیر جهاد علیه رژیم صهیونیستی همدل هستیم و مسئله فلسطین به حزب الله و همچنین همه ملت فلسطین مربوط است؛ چراکه فلسطین همواره قطب نما بوده و همچنان خواهد بود.

این نماینده پارلمان لبنان با محکوم کردن اتفاقی که چند هفته گذشته در مراسم تشییع حمزه شاهین (جوان فلسطینی که در جریان درگیری های اخیر در اردوگاه برج شمالی جان باخته بود) افتاد، تاکید کرد: افرادی وجود دارند که برای ایجاد درگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به زودی اخباری مسرت بخش از یمن خواهیم شنید/ قطعاً آینده برای مقاومت خواهد بود

به زودی اخباری مسرت بخش از یمن خواهیم شنید/ قطعاً آینده برای مقاومت خواهد بود