مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 07:002021-12-29اقتصادي

نقش بی بدیل توسعه پتروشیمی لرستان در گردش چرخ اقتصاد


تحلیل گر حوزه انرژی در تشریح برخی مزایای توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی لرستان، گفت: جلوگیری از خام فروشی و افزایش صادرات غیرنفتی در راستای سیاست های اقتصادمقاومتی از مهمترین این مزایا است.

- مجتبی مالزیری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، اظهار کرد: لرستان با وجود ظرفیت های بسیار اما طی سال های گذشته از زیرساخت های توسعه به میزان لازم بهره نبرده است.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال برای نیروی انسانی تحصیل کرده این استان می تواند در کاهش بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعیموثر واقع شود.

تحلیل گر حوزه انرژی در تشریح برخی مزایای توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی لرستان، بیان داشت: جلوگیری از خام فروشی و افزایش صادرات غیرنفتی در راستای سیاست های اقتصادمقاومتی از مهمترین این مزایا است.

وی، ایجاد ارزش افزوده و نیاز مالی کم جهت سرمایه گذاری در مقایسه با صنایع بالادست و میانی را از دیگر مزایای توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی لرستان برشمرد و افزود: بدون تردید این مجموعه با مجاورت در کنار شهرک صنعتی می تواند در تحویل خوراک صنایع پایین دستی نقش خوبی ایفا کند.

مالزیری با بیان اینکه پتروشیمی لرستان می تواند موتور محرکه اقتصاد استان محسوب شود، گفت: مهمترین کار در حال حاضر برای استان، فراهم کردن زمینه های اشتغال است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش بی بدیل توسعه پتروشیمی لرستان در گردش چرخ اقتصاد

نقش بی بدیل توسعه پتروشیمی لرستان در گردش چرخ اقتصاد