مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 06:252021-12-29سياسي

رییس شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان ملکشاهی معرفی شد


طی آیینی و با حضور رییس، دبیر و معاون احزاب شورای وحدت استان ایلام، حجت الاسلام «حسین طیبی» به عنوان رییس شورای وحدت شهرستان ملکشاهی معرفی شد.

- ایسنا/ایلام طی آیینی و با حضور رییس، دبیر و معاون احزاب شورای وحدت استان ایلام، حجت الاسلام حسین طیبی به عنوان رییس شورای وحدت شهرستان ملکشاهی معرفی شد.

حجت الاسلام و المسلمین عمران احمدی، رییس شورای وحدت استان در این برنامه تاکید کرد: فعالیت شورای وحدت نیروهای انقلابی استان ایلام نیز در راستای اهداف بلند نظام مبتنی بر حضور نیروهای جهادی است وی ضمن تشریح اهداف، راهبردها و مواضع کلی شورای وحدت عنوان کرد: یکی از ویژگیهای مؤمنین که در نصوص دینی هم به آن تاکید شده داشتن خصلت جهادی بودن است.

حجت الاسلام احمدی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران تا رساندن آن به دست صاحب اصلی اش همواره به حضور اثرگذار نیروهای جهادی در جامعه نیازمند است و فعالیت شورای وحدت نیروهای انقلابی استان ایلام نیز در راستای اهداف بلند نظام مبتنی بر حضور نیروهای جهادی است.

وی جذب حداکثری، بحث روشنگری در بزنگاههای مختلف و همراهی و همگامی با امام جمعه را از مهم ترین وظایف رییس شورای وحدت ملکشاهی برشمرد.

دکتر یونس احمدی، معاون احزاب شورای وحدت استان نیز در این برنامه عنوان کرد: تشکیلات شورای وحدت وابستگی خاصی به ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان ملکشاهی معرفی شد

رییس شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان ملکشاهی معرفی شد