مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 06:102021-12-29سياسي

آماده باش خودروهای عملیاتی و آمبولانس ها در هرمزگان


با توجه به پیش بینی وقوع سیل احتمالی دراستان هرمزگان و لزوم برنامه ریزی و آمادگی کامل حوزه بهداشت کمیته بحران در معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزارشد.

- احمدی معاون اجرایی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در گفت و گو با ایسنا، برفراهم کردن امکانات و تجهیزات لازم و هم چنین حضور فعال تیم های بهداشتی و درمانی و پشتیبانی و تدابیر لازم در راستای آمادگی و حضور به موقع جهت خدمت رسانی تاکید کرد.

وی اظهار کرد: مراکز بهداشتی ودرمانی شبانه روزی از نظر داروهای اورژانسی پیش بینی لازم را انجام دهند که کمبودی از نظر دارو و تجهیزات پزشکی نباشد همچنین خودروهای عملیاتی و آمبولانس ها به حالت آماده باش و بصورت شبانه روزی در اختیار باشند.

معاون اجرایی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خاطرنشان کرد: تیم های و اکنش سریع متشکل از کارشناسان بهداشت محیط و بیماریها، آمادگی کامل در زمان بحران را از نظربیماریابی و بررسی وضعیت بهداشتی آب و پایش سلامت آب آشامیدنی و انجام کلرسنجی برای رعایت موازین بهداشتی داشته باشند.

وی در پایان اضافه کرد: لیست مادران باردار پرخطر در روستاهای منطقه مهیا شود که درصورت وقوع سیل احتمالی خدمات رسانی سریعتر جهت کاهش آسیب به این مادران انجام گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش خودروهای عملیاتی و آمبولانس ها در هرمزگان

آماده باش خودروهای عملیاتی و آمبولانس ها در هرمزگان