مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 05:452021-12-29اجتماعي

بارش شدید برف و باران تا یکشنبه/ لزوم همراه داشتن زنجیر چرخ در جاده


رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از پیش بینی سازمان هواشناسی و اعلام هشدار سطح نارنجی مبنی بر وقوع بارش شدید در جاده ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به پیش بینی سازمان هواشناسی اشاره و اظهار داشت: برابر اعلام هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی از امروز تا پایان روز یکشنبه مورخه 12 دی، بارش شدید برف و باران جاده های اکثر استانهای کشور به جز استان های شمالی و شمال غربی را در بر گرفته و بر این اساس شرایط بسیار متفاوتی را در برف و باران باعث افزایش خطر لغزندگی و یخزدگی در جاده ها می شود تصریح کرد: با توجه به اینکه خطر انحراف از جاده و واژگونی در این وضعیت بیشتر می شود بنابراین برای رانندگی در جاده ها در این شرایط باید از سرعت معمول و همیشگی کاسته شود.

سرهنگ شیرانی خاطرنشان کرد: متاسفانه در ایام بارندگی های هفته گذشته شاهد وقوع تصادفات ناگواری در بخش حمل و نقل عمومی بار و مسافر بودیم که علت اصلی این حوادث بی توجهی رانندگان به لزوم کاهش سرعت در شرایط بارندگی و اتخاذ سرعت مطمئنه بود.

وی افزود: اصرار رانندگان به رسیدن به مقصد در یک ساعت و زمان مشخص قبلی بدون در نظر گرفتن شرایط نامناسب آب و هوایی و عدم پیش بینی افزایش لغزندگی سطح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش شدید برف و باران تا یکشنبه/ لزوم همراه داشتن زنجیر چرخ در جاده

بارش شدید برف و باران تا یکشنبه/ لزوم همراه داشتن زنجیر چرخ در جاده