مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 05:352021-12-29سياسي

فعالیت 14 اکیپ گشت مشترک در طرح جدید تشدید نظارت در شیراز


فرماندار و رییس ستاد مبارزه با بیماری کرونای شهرستان شیراز، از آغاز فعالیت 14 تیم مشترک در طرح جدید تشدید نظارت در مقابله با بیماری کرونا در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/فارس فرماندار و رییس ستاد مبارزه با بیماری کرونای شهرستان شیراز، از آغاز فعالیت 14 تیم مشترک در طرح جدید تشدید نظارت در مقابله با بیماری کرونا در این شهرستان خبر داد.

محمدرضا امیری عصر سه شنبه 7 دی در حاشیه آغاز مانور آغاز مرحله جدید طرح تشدید محدودیت های کرونایی، با اشاره به روند اجرای طرح و تغییرات ایجاد شده در شیوه بازرسیها عنوان کرد: در طرح تشدید نظارت با محوریت فرمانداری شهرستان شیراز که از روز دوشنبه و با همکاری دستگاه های اجرایی و خدمات رسان آغاز شده، علاوه بر تیم های بازرسی دستگاههای نظارتی، 14 تیم مشترک نیز برای نظارت عالیه بر کنترل عملکرد ارائه دهندگان و دریافت کنندگان خدمات در زمینه ارائه کارت واکسیناسیون، در کنار رعایت سایر مقررات بهداشتی، رسما فعالیت خود را شروع خواهند کرد.

او افزود: در این دوره 14 تیم گشت مشترک، به تفکیک در 11 منطقه شهرداری و 1 تیم در شهر صدرا و 2 تیم در بخشها، کار نظارت را دنبال میکنند و 5 تیم نیز در حوزه حمل و نقل شهرداری تشکیل شده که نظارت بر رعایت پروتکل های ابلاغ شده در سیستم حمل و نقل عمومی را بر عهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 14 اکیپ گشت مشترک در طرح جدید تشدید نظارت در شیراز

فعالیت 14 اکیپ گشت مشترک در طرح جدید تشدید نظارت در شیراز