مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 05:202021-12-29اقتصادي

پالنگان از دروازه های ورود به منطقه جهانی هورامان است


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان توسعه زیرساخت ها در روستای گردشگری پالنگان را بعنوان یکی از مهم ترین دروازه های ورود به منطقه جهانی هورامان مهم ارزیابی کرد.

- یعقوب گویلیان در جریان بازدید از پروژه های گردشگری و صنایع دستی روستای پالنگان، اظهار کرد: خوشبختانه اقدامات خوبی برای توسعه گردشگری با رعایت قوانین ثبت جهانی در روستای پالنگان انجام شده که طرح توسعه محور گردشگری در این روستا با مشارکت بخش خصوصی از آن جمله است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان، عنوان کرد: این روستا با داشتن جاذبه های تاریخی، طبیعی، مذهبی و به عنوان دروازه ورود به منطقه جهانی هورامان در توسعه اقتصادی استان نقش مهمی دارد که لازم است طرح های بیشتری در تمامی حوزه ها در این روستا اجرا شود.

وی افزود: با ایجاد زیرساخت های مناسب و با رعایت اصول و دستورالعمل های سازمان های مختلف می توان در راستای توسعه صنعت گردشگری در این روستا گام های اساسی برداشت که لزوم حضور تمامی ارگان های دولتی در این حوزه امری ضروری است.

گویلیان یادآور شد: پروژه های گردشگری و صنایع دستی روستای پالنگان از جمله احداث پارکینگ، احداث جاده دسترسی به داخل روستا، سنگ فرش روستا، احداث موزه مردم شناسی و صنایع دستی، برگزاری کارگاه های مختلف آموزش صنای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پالنگان از دروازه های ورود به منطقه جهانی هورامان است

پالنگان از دروازه های ورود به منطقه جهانی هورامان است