مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 05:202021-12-29اقتصادي

افزایش 150 درصدی ورودی منطقه گردشگری باراجین قزوین


اعضای شورای اسلامی شهر قزوین طی لایحه ای تعرفه ورودی به منطقه گردشگری باراجین را از 2 هزار تومان به 5 هزار تومان افزایش دادند.

- ولی چگینی، رییس کمیسیون مالی شورای شهر قزوین در صحن علنی شورای شهر که شب گذشته هفتم دی ماه برگزار شد، تصریح کرد: بنا به درخواست مدیریت منطقه گردشگری باراجین و طی بررسی های صورت گرفته، تعرفه ورودی به منطقه گردشگری باراجین باید افزایش پیدا کند.

وی افزود: طی سه سال گذشته این رقم برای ورود هر خودرو 2 هزار تومان بوده و تغییری نکرده است، با توجه به هزینه هایی که برای این منطقه صورت می گیرد پیشنهاد می شود این مبلغ به 5 هزار تومان افزایش پیدا کند.

رییس کمیسیون مالی شورای شهر قزوین اظهار کرد: اگر تعرفه ورودی پارک های جنگلی استان های مازندران و گیلان را بررسی کنیم متوجه می شویم که هزینه در نظر گرفته همچنان پایین است در حالی که خدماتی که ما ارائه می دهیم با خدمات آن ها یکسان است و تنها فرق باراجین با پارک های جنگلی دیگر پوشش گیاهی آن است.

فاطمه اشدری، دیگر عضو شورای شهر قزوین نیز ضمن مخالفت با این لایحه تصریح کرد: ما شورای شهر همه مردم هستیم باید توجه کنید که این افزایش قیمت برای خانواده های کم بضاعت و آسیب دیده هزینه بالایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 150 درصدی ورودی منطقه گردشگری باراجین قزوین

افزایش 150 درصدی ورودی منطقه گردشگری باراجین قزوین