مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 05:052021-12-29اقتصادي

خاموشی و محدودیت برق نداریم


زمستان امسال در بخش های تجاری و خانگی هیچ گونه خاموشی و محدودیت برق نخواهیم داشت.

- ایسنا/اصفهان سخنگوی صنعت برق استان اصفهان گفت: زمستان امسال در بخش های تجاری و خانگی هیچ گونه خاموشی و محدودیت برق نخواهیم داشت.

محمدرضا نوحی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به احتمال محدودیت تأمین گاز نیروگاه ها، اظهار کرد: تا امروز هیچ گونه محدودیت تأمین گاز برای نیروگاه ها استان اصفهان نداشته ایم و نیروگاه ها با میزان مورد نیاز خود تولید می کنند و هیچ مشکل و محدودیتی در تامین گاز آنها نداریم.

وی افزود: مشعل های مازوت سوز نیروگاه های اصفهان در زمستان سال 93 به دستور مستقیم مقامات عالی استانی و دادگستری پلمب شده که بازگشایی دوباره مشعل ها به مجوز صریح این مقامات نیاز دارد.

نوحی گفت: مشعل های مازوت سوز نیروگاه های اصفهان در زمستان سال 93 به دستور مستقیم مقامات عالی استانی و دادگستری پلمب شده که بازگشایی دوباره مشعل ها به مجوز صریح این مقامات نیاز دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر سوخت مازوت در هیچ یک از نیروگاه های استان اصفهان استفاده نمی شود، مگر اینکه مقامات عالی استان و دادگستری مجوز استفاده از این سوخت را صادر کنند.

سخنگوی صنعت برق استان درباره احتمال خاموشی ها در زمستان، تأکید کرد: با وجود پیش بینی مقامات توانیر نسبت به احتمال قطعی برق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاموشی و محدودیت برق نداریم

خاموشی و محدودیت برق نداریم