مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 03:502021-12-29اقتصادي

دبیرخانه شورای آرد و نان به مجموعه جهاد کشاورزی واگذار شده است


رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: بر اساس قانون انتزاع و در راستای تولید و توزیع بهتر، از این پس کار تولید، توزیع و نظارت بر گندم، - به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کردستان، محمد فرید سپری در شانزدهمین جلسه قرار گاه امنیت غذایی اظهار کرد: در حال حاضر بیشترین یارانه ای که در کشور پرداخت می شود در بخش آرد و نان است.

وی با بیان اینکه بیش از 45 درصد پروتیین استان از طریق گندم تأمین می شود تصریح کرد: اجرای کشاورزی قراردادی و به تبع تولید باکیفیت و بیشتر محصولات استراتژیکی مثل گندم است که از مراحل تولید تا توزیع سر سفره مردم و نظارت به بخش کشاورزی واگذار شده است.

سپری با بیان اینکه هر جایی که نظارت کم بشود تخلف زیاد می شود تصریح کرد: ما در جهاد کشاورزی با یک همت جهادی و تلاش شبانه روزی در راستای تأمین و توزیع و نیز کنترل بازار محصولات کشاورزی تلاش خواهیم کرد.

سپری ادامه داد: کیفیت نان یک مثلث است که متشکل از تولید کننده گندم یا همان کشاورز، کارخانجات آردسازی و مهم تر از همه خبازهایی است که کار اصلی پخت نان را انجام می دهند.

وی افزود: بیش از 70 درصد گندم تولید شده در کردستان گندم دیم است که ما جهت افزایش کیفیت گندم استان ارقام جدید و مناسبی را در استان ترویج کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرخانه شورای آرد و نان به مجموعه جهاد کشاورزی واگذار شده است

دبیرخانه شورای آرد و نان به مجموعه جهاد کشاورزی واگذار شده است