مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 03:452021-12-29اقتصادي

جزییات تازه مصوبه برقی دولت/ 88 درصد مشترکان مشمول افزایش قیمت نمی شوند


مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: مشترکانی که در 4 ماه گرم سال مصرف خود را زیر الگوی مصرف منطقه قرار دهند یا اینکه نسبت به سال قبل کمتر برق مصرف کنند، - مصطفی رجبی مشهدی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس ضمن بیان تغییرات نظام تعرفه گذاری برق با اشاره به الگوی مصرف تعیین شده در مصوبه جدید هیئت دولت، اظهار داشت: الگوی مصرف در ماه های غیر گرم مناطق عادی برابر 200 کیلووات ساعت در ماه بوده و این میزان در ماه های گرم مناطق عادی که خردادماه تا شهریورماه است به 300 کیلووات ساعت در یک ماه می رسد.

سخنگوی صنعت برق ضمن تاکید بر اینکه الگوی مصرف نسبت به گذشته تغییر نکرده است، گفت: مشترکانی که زیر الگوی مصرف تعیین شده برای هر منطقه برق مصرف می کنند، مشمول هیچ افزایش قیمتی نمی شوند و کماکان نظام تعرفه گذاری مصوب سال 1397 برای این مشترکان لحاظ خواهد شد.

*تعرفه برق مشترکان کم مصرف تحت حمایت کمیته امداد و مشترکان کم مصرف با قید اینکه تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی باشند مشمول تعرفه رایگان هزینه برق خواهند شد.

این مقام مسئول در بیان تغییر الگوی کم مصرفی در مصوبه جدید دولت تاکید کرد: در مصوبه قبلی، الگوی کم مصرفی در مناطق عادی برای ماه های غیر گرم معادل 80 کیلووات ساعت در ماه و در دوره گرم معادل 100 کیلووات ساعت در ماه بود ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تازه مصوبه برقی دولت/ 88 درصد مشترکان مشمول افزایش قیمت نمی شوند

جزییات تازه مصوبه برقی دولت/ 88 درصد مشترکان مشمول افزایش قیمت نمی شوند