مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 02:352021-12-28سياسي

نظر یک روحانی اهل سنت درباره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی


عضو شورای افتای اهل سنت سنندج گفت: شهید سلیمانی یکی از فرماندهان تراز اول جهان اسلام است و اگر با زمان صدر اسلام مقایسه کنیم یکی از سرداران رشید اسلام بوده و در تاریخ نام و یاد وی باقی می ماند.

- عضو شورای افتای اهل سنت سنندج گفت: شهید سلیمانی یکی از فرماندهان تراز اول جهان اسلام است و اگر با زمان صدر اسلام مقایسه کنیم یکی از سرداران رشید اسلام بوده و در تاریخ نام و یاد وی باقی می ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ماموستا لقمان نظیری با بیان این مطلب که شناسنامه شهید سلیمانی در پادگان اسلام ثبت شده است که در برابر دشمنان مبارزه کند یعنی خداوند متعال و پیامبر به او اجازه داده است و مبارزه ایشان شرعیت داشته است، توضیح داد:همه صحابه ای که در زمان پیامبر بودند قهرمان و رجال نبودند و هر کسی بر اساس قدرت بدنی و عقلی کارهای خود را انجام می دادند اما، همه حمزه سیدالشهدا و فرمانده بزرگ مسلمانان نبودند.

وی ادامه داد: همان افتخارآفرینی هایی که حمزه(ع) و علی(ع) در غزوه بدر انجام دادند نماد عینی رجال اسلامی است و شهید سلیمانی نیز فتنه داعش و تکفیر را با درایت و تدبر و مدیریتی عاقلانه خنثی کرد.

وقتی داعش به نزدیک اربیل می رسد سران کردستان عراق با حاج قاسم تماس گرفتند و این فرمانده رشید اسلام در سریع ترین زمان ممکن به داد مردم کردستان عراق رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر یک روحانی اهل سنت درباره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

نظر یک روحانی اهل سنت درباره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی