مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 02:002021-12-28پزشكي

رژیم غذایی پرفیبر نرخ بقاء بیماران سرطانی را افزایش می دهد


نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد افراد مبتلا به ملانوما پیشرفته که تحت درمان تقویت کننده سیستم ایمنی قرار می گیرند، در صورت داشتن رژیم غذایی پر فیبر، - واکنش بهتری به درمان خواهند داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از مدیسن نت، به گفته محققان دانشگاه کالیفرنیا، مطالعات بسیار بیشتری در این زمینه نیاز است، اما یافته های اولیه آنها- هم در بیماران ملانوما (نوعی سرطان پوست) و هم در موش های آزمایشگاهی- نشان می دهد که غذاهای غنی از فیبر ممکن است از طریق تاثیرشان بر باکتری های روده مفید باشند.

در مقابل، نشانه هایی وجود داشت که نشان می دهد مکمل های پروبیوتیک ممکن است این مزیت را کاهش دهند.

این مطالعه به بررسی چگونگی تأثیر رژیم غذایی و میکروبیوم روده بر پاسخ بیماران سرطانی به ایمونوتراپی پرداخت؛ درمان هایی که سیستم ایمنی را برای کمک به نابودی تومورها به کار می گیرد.

میکروبیوم به هزاران میلیارد باکتری و سایر میکروب ها اشاره دارد که به طور طبیعی در بدن انسان، عمدتاً در روده، زندگی می کنند.

این میکروب ها بخش جدایی ناپذیر فرآیندهای طبیعی بدن، از متابولیسم و سنتز مواد مغذی گرفته تا عملکرد مغز و دفاع ایمنی، هستند.

دکتر امران مایر ، استاد دانشگاه کالیفرنیا، در این باره می گوید: در واقع، سلول های سیستم ایمنی و باکتری های روده به طور مداوم در حال تعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم غذایی پرفیبر نرخ بقاء بیماران سرطانی را افزایش می دهد

رژیم غذایی پرفیبر نرخ بقاء بیماران سرطانی را افزایش می دهد