مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 22:152021-12-28سياسي

اعلام شماره تلفن برای ارسال فیلم های دپوی زباله در طبیعت مازندران


مدیرکل امور شهری و شوراهای استان مازندران با اشاره به اینکه سامانه نهضت پاک سازی مازندران از زباله، گفت: در این زمینه شناره تلفنی اعلام شده که در مدت کوتاه فیلم های مختلفی به دست ما رسیده؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، زباله اساسی ترین مشکل طبیعت مازندران است از ساحل دریا گرفته تا جنگل های سرسبز با توجه به زیبایی ها و جذابیت ها خودنمایی می کند.

در پس همه مشکلات در ارتباط با پایان دادن به حل مشکل زباله در مازندران به نبود اراده قوی و محکم در این زمینه می رسیم اما با حضور سیدمحمود حسینی پور به عنوان استاندار مازندران که حتی در روز معارفه خود به موضوع زباله و مشکلات آن در طبیعت اشاره کرد دریچه های امید را به سمت حل این معضل گشود.

    براساس گزارش ها نیز پیگیری استاندار مازندران برای رفع مشکل زباله همچنان در دستور کار قرار داشته تا جایی که تحقق وعده استاندار به مردم خبرساز شده؛ به طوری که سامانه دریافت تصاویر انباشت زباله در استان راه اندازی شد و در این زمینه شماره واتساپی 09117909013 برای دریافت فیلم های مردمی در موضوع زباله اعلام شده است.

براساس این گزارش، سامانه نهضت پاکسازی استان با نام اختصاری (نپا) جهت ارتباط مردم با سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران برای طرح مشکلات و معضلات زباله استان راه اندازی شد و مردم استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام شماره تلفن برای ارسال فیلم های دپوی زباله در طبیعت مازندران

اعلام شماره تلفن برای ارسال فیلم های دپوی زباله در طبیعت مازندران