مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 22:102021-12-28سياسي

تحریک مردم و تحریف واقعیت ها، مهم ترین راهبردهای دشمن جهت ضربه زدن به انقلاب است


فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 پیاده لرستان، گفت: راهبرد تحریک مردم درمقابل نظام، تحریف و واقعیت ها را در چشم مردم کوچک شمردن ومردم را مأیوس کردن از مهم ترین راهبردهای دشمن جهت ضربه زدن به انقلاب اسلامی است.

- ایسنا/لرستان فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 پیاده لرستان، گفت: راهبرد تحریک مردم درمقابل نظام، تحریف و واقعیت ها را در چشم مردم کوچک شمردن ومردم را مأیوس کردن از مهم ترین راهبردهای دشمن جهت ضربه زدن به انقلاب اسلامی است.

مراد خوشکنار، در همایش سیاسی فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح لرستان که در سالن همایش لشکر 84 برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام شهادت حضرت زهرا(س)، اظهار کرد: دی ماه درتاریخ انقلاب اسلامی ازاهمیت و ارزش خاصی برخوردار بوده و در این ماه سه حادثه بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ثبت شده است.

وی ادامه داد: اولین حادثه ای که در دی ماه در تاریخ ایران ثبت شده، مربوط به 19دی ماه 1356 و سالروزقیام خونین مردم قم برعلیه رژیم ستم شاهی وطاغوت زمان بود.

خوشکنار عنوان کرد: دومین حادثه ثبت شده در تاریخ نهم دی 1388 است که سران فتنه با پشتیبانی و کمک دشمنان و معاندین نظام جمهوری اسلامی ایران و به کمک یک عده فریب خورده، که اوج رفتار وقیحانه آنان درروزعاشورا بود و روز عزای سرور و سالار شهدا رابه جشن تبدیل کردند و الحمدلله مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریک مردم و تحریف واقعیت ها، مهم ترین راهبردهای دشمن جهت ضربه زدن به انقلاب است

تحریک مردم و تحریف واقعیت ها، مهم ترین راهبردهای دشمن جهت ضربه زدن به انقلاب است