مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 21:502021-12-28اقتصادي

راه اندازی واحد تولیدی تعطیل شده بعد از 16 سال


رییس کل دادگستری استان گلستان از رفع موانع تولید 268 واحد تولیدی استان با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان خبر داد.

- حیدر آسیابی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه رفع موانع تولید از وظایف همه مدیران و مسئولان در کشور است، اظهار کرد: امسال 522 پرونده مربوط به واحدهای تولیدی در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری ثبت شده است که پس از بررسی و پیگیری، مشکلات 268 واحد رفع شد .

وی با بیان اینکه رفع موانع تولید بقیه واحدهای تولیدی هم در حال پیگیری است، افزود: همچنین امسال 8 واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل استان با تلاش های قضایی و مشارکت دستگاه های اجرایی به ویژه بانک ها، دوباره رونق گرفت .

رییس کل دادگستری استان گلستان با تاکید بر اینکه با احیای این واحدها 525 نفر مشغول به کار شدند، خاطرنشان کرد: از تعطیلی یکی از این واحد های تولیدی 15 سال و دیگری 16 سال می گذشت .

آسیابی با اشاره به اینکه ایجاد واحدهای صلح و سازش برای حل و فصل مسائل کارگری و رفع مشکل سند چند واحد تولیدی شهرک صنعتی بندرترکمن پس از 18 سال از جمله اقدامات شکل گرفته در این مسیر است، ادامه داد: راه اندازی مرکز داوری و شعبه شورای حل اختلاف ویژه تجار و شرکت های تولیدی با همکاری اتاق بازرگانی از دیگر اقدامات امسال دادگستری استان برای هموار کردن مسیر تولیدکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی واحد تولیدی تعطیل شده بعد از 16 سال

راه اندازی واحد تولیدی تعطیل شده بعد از 16 سال