مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 21:152021-12-28سياسي

توضیح رییس دادگستری خوزستان درباره ریزش جاده رامهرمز – بهبهان


رییس کل دادگستری خوزستان در مورد ریزش جاده رامهرمز – بهبهان قبل از بهره برداری گفت: اگر قصور یا عدم نظارت رخ داده، با متخلفین برخورد می شود.

- ایسنا/خوزستان رییس کل دادگستری خوزستان در مورد ریزش جاده رامهرمز – بهبهان قبل از بهره برداری گفت: اگر قصور یا عدم نظارت رخ داده، با متخلفین برخورد می شود.

حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی در خصوص خاکبرداری غیرمجاز در بخش زیدون بهبهان اظهار کرد: دخل و تصرفاتی در بخش زیدون انجام شده است که به محض واصل شدن خبر، دستورات لازم به دادستان بهبهان داده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: بر اساس بررسی های اولیه، مشخص شد که این زمین ها اراضی ملی نبوده و قلع و قمعی انجام نشده است اما تغییر کاربری انجام شده بود که پرونده ای در این خصوص تشکیل شده و در حال رسیدگی است.

مرادی در خصوص نهرخواری در این منطقه نیز بیان کرد: در این زمینه نیز کلیه اسناد و مدارک جمع آوری و برای بررسی در اختیار نهادهای نظارتی قرار گرفت تا اگر دخل و تصرفی رخ داده است، طبق مقررات با متخلفین برخورد شود.

رییس کل دادگستری خوزستان که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، درمورد ریزش جاده رامهرمز – بهبهان قبل از بهره برداری گفت: به محض اینکه این خبر به دستم رسید، دستور لازم به دادستان بهبهان داده شد و روز چهارشنبه از این محل بازدید می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح رییس دادگستری خوزستان درباره ریزش جاده رامهرمز – بهبهان

توضیح رییس دادگستری خوزستان درباره ریزش جاده رامهرمز – بهبهان