مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 18:052021-12-28سياسي

تشریح فعالیت های کانون خادمیاران رضوی قم


دبیر کانون های خدمت رضوی قم در نشست خبری برنامه های خادمیاران و بخش های مختلف جشنواره خدمت رضوی را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم حجت الاسلام سیدمحمدباقر تکیه ای دبیر کانون های خدمت رضوی قم امروز در نشست خبری تشریح فعالیت های خادمیاران در حسینیه الغدیر قم، با بیان اینکه خادمیاران حضرت رضا (ع) در سراسر استانها، مشغول به فعالیت هستند، و سطح استانی در قم برگزار خواهد شد.

دبیر کانون های خدمت رضوی در قم با اعلام اینکه مهلت آثار این جشنواره تا بیستم دی ماه سال جاری است، گفت: خادمیاران رضوی می توانند فعالیت ها، ابتکارات و ایده های نوآورانه خود را در این جشنواره منعکس کنند تا در صورت تایید توسط هیئت داوران در بهمن ماه 1400 به عنوان یک اثر الگویی در سطح کشور معرفی شود.

وی با اشاره به فراوانی برگزیدگان استانی جشنواره خدمت در سطح استان قم گفت: از تعداد 24 اثر که برگزیده خواهد شد، 8 مورد آثار الگویی فردی، 8 مورد آثار الگویی جمعی و 8 اثر باقیمانده هم آثار الگویی ایده های برتر است که از صاحبان آنها تقدیر خواهد شد.

تکیه ای با اشاره به جلسات ماهیانه مجموعه سه هزار نفری خادمیاران رضوی که در شبستان امام خمینی (ره) حرم بانوی کرامت تشکیل می شود، آشنایی بیشتر با معارف عالم آل محمد علیهم السلام را یکی از مهمترین اهداف این جلسات دانست و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح فعالیت های کانون خادمیاران رضوی قم

تشریح فعالیت های کانون خادمیاران رضوی قم