مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 17:202021-12-28فرهنگي

جزییات سومین جایزه سال «استیکر» تشریح شد/جایزه ای با قابلیت جهانی


بهرام عظیمی معتقد است «جایزه سال استیکر» تنها جشنواره ای در ایران و جهان است که هنرمندان رشته‎ های انیمیشن، طراحی شخصیت، تصویرگر، کارتونیست و نقاش می توانند در آن شرکت کنند.

- بهرام عظیمی معتقد است جایزه سال استیکر تنها جشنواره ای در ایران و جهان است که هنرمندان رشته‎ های انیمیشن، طراحی شخصیت، تصویرگر، کارتونیست و نقاش می توانند در آن شرکت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ستاد خبری رویداد، نشست خبری سومین جایزه سال استیکر سه شنبه 7 دی ماه با حضور مسعود شجاعی طباطبایی دبیر جشنواره، بهرام عظیمی رییس هیأت داوران و میثم عسگری رییس جشنواره در خانه شعر و ادبیات برگزار شد.

عسگری در ابتدای این نشست عنوان کرد: سال 97 و 98 ایده برگزاری این جشنواره شکل گرفت و توانستیم اولین دوره آن را با هم فکری دوستان در سال 98 برگزار کنیم.

سال اول فضای برگزاری این جایزه برای ما کمی ناشناخته بود زیرا اغلب جشنواره ها در حوزه کاریکاتور یا کارتون فعالیت می کردند و ای موجی و استیکر هنوز خیلی با فضای فرهنگی کشور مرتبط نشده بود.

وی ادامه داد: ما به عنوان کاربران فضای مجازی می دیدیم که در این پیام رسان ها بیشتر با شخصیت های غربی و شرقی مواجهیم و جای استیکرهای ایرانی خالی است بنابراین با دغدغه فرهنگی وارد عرصه شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات سومین جایزه سال «استیکر» تشریح شد/جایزه ای با قابلیت جهانی

جزییات سومین جایزه سال «استیکر» تشریح شد/جایزه ای با قابلیت جهانی