مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 15:352021-12-28اجتماعي

اجتناب دریانوردان ازدریاروی در مناطق بحرانی طی روزهای اعلام هشدار


مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به وضعیت هشدار جوی و دریایی از اواخر هفته جاری، از کلیه دریانوردان و گردشگران دریایی خواست در شرایط حاد پیشرو از دریاروی اجتناب کنند.

- ، علی رضا محمدی کرجی ران در خصوص وضعیت هشدار جوی و دریایی در روزهای پیش رو اظهار داشت: بر اساس بررسی های صورت گرفته از تصاویر ماهواره ای و نقشه های هواشناسی، شاهد بارش تدریجی باران از روز چهارشنبه تا اواسط هفته آینده در استان خواهیم بود.

مدیرکل بنادر هرمزگان در خصوص اقدامات پیشگیرانه این اداره کل نیز گفت: با توجه به شرایط حاد پیشرو و پیش بینی حجم زیاد بارش باران و رخداد تندبادهای لحظه ای، به تمامی مدیران بنادر اعلام شده تا نسبت به رعایت دقیق الزامات ایمنی و پیشگیرانه اهتمام داشته و به کلیه شرکت های کشتیرانی و تعاونی اعم از باری، صیادی، مسافری و گردشگری دریایی نیز در مورد شرایط نامناسب جوی پیش رو، اطلاع رسانی شده است.

محمدی کرجی ران ضمن آرزوی روزهای خوش و پر بارش برای استان هرمزگان گفت: در روزهای پیش رو دریانوردان و گردشگران به توصیه و هشدارهای صادرشده از سوی هواشناسی توجه نموده و برای جلوگیری از وقایع پیش بینی نشده و حوادث غیر مترقبه از دریاروی در محدوده ها و مناطق بحرانی جدا خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتناب دریانوردان ازدریاروی در مناطق بحرانی طی روزهای اعلام هشدار

اجتناب دریانوردان ازدریاروی در مناطق بحرانی طی روزهای اعلام هشدار