مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 15:252021-12-28اقتصادي

پیگیری آخرین وضعیت کوه خواری در مارکو رامسر + عکس


دادگستری مازندران به مسئله کوه خواری در جوار قلعه مارکو ورود پیدا کرده و برای رفع شبهات و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال بررسی وضعیت این ساخت وساز را در دستور کار قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، در پی انتشار مطلبی درباره کوه خواری در جوار قلعه مارکوی رامسر، دادگستری مازندران به مسئله کوه خواری در جوار قلعه مارکو ورود پیدا کرده و نتیجه پیگیری صورت گرفته توسط دادگستری استان مازندران و بررسی و گزارش دادستانی رامسر حاکی از این است که این ملک براساس نقشه مصوب شهر از سال 1393 با دریافت مجوز از مبادی مربوطه  شروع به ساخت و در نهایت با اصلاحاتی درسال 1398 تکمیل شده است.

طبق این گزارش، این بنا در خیابان 25 متری شهید رجایی و با فاصله زیادی از قلعه مارکوه، و براساس  رای کمیسیون ماده 5 استان بنا شده است.

دستگاه قضایی استان برای رفع شبهات و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال  بررسی در خصوص وضعیت این ساخت وساز را در دستور کار قرار داده است و در حال پیگیری است تا در صورت وجود تخلف در صدور مجوز یا در مراحل اجرای پروژه، مطایق مقررات به تخلف و جرایم احتمالی رسیدگی شود.

  شایان ذکراست،  پیش از این با ورود دستگاه قضایی ساخت برج 11 طبقه در منطقه مارکوه متوقف شد؛ علاوه یر اینکه  رییس کل دادگستری استان تاکید دارد؛ با پدیده کوه خواری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری آخرین وضعیت کوه خواری در مارکو رامسر + عکس

پیگیری آخرین وضعیت کوه خواری در مارکو رامسر + عکس