مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 15:052021-12-28بين الملل

العامری: پایگاه هایی که در اختیار نیروهای خارجی بوده به نیروهای عراقی تحویل شود


رییس ائتلاف الفتح به خاطر نزدیک شدن به زمان خروج نیروهای خارجی از این کشور، گفت که همه این نیروها باید از عراق خارج شوند و تحت هیچ شرایطی نباید در این کشور باقی بمانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هادی العامری رییس ائتلاف الفتح عراق به خاطر نزدیک شدن به زمان نهایی خروج نیروهای خارجی از این کشور بیانیه ای منتشر کرد.

پایگاه خبری ناس نیوز ضمن نقل این بیانیه، گزارش داد، باید تا تاریخ  31 /12 /2021 همه نیروهای رزمی خارجی از عراق خارج شوند و تحت هیچ عنوان و با هیچ بهانه ای، هیچ گونه حضور رزمی را نخواهیم پذیرفت .

وی تصریح کرد، باید همه پایگاههای عراقی که در اختیار نیروهای خارجی قرار دارد، پس از تاریخ  31 /12 /2021 در اختیار ارتش و نیروهای امنیتی قرار گیرد؛ به ویژه پایگاههای حریر و عین الاسد.

رییس ائتلاف الفتح ادامه داد، فرماندهی عالی نظامی عراب یاد هر گونه نیاز به حضور مستشاران یا مربیان را بررسی و عوامل آن را به صورت واضح، تبیین کنند و این مسئله بر اساس، توافق مکتوب بین دولت عراق و آمریکا و بر اساس قوانین عراق باشد.

العامری با بیان اینکه ورود خروج این مستشاران باید بر اساس قوانینی باشد که حاکمیت عراق احترام گذاشته شود، در پایان تأکید کرد که حاکمیت کامل حریم هوایی عراق باید محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

العامری: پایگاه هایی که در اختیار نیروهای خارجی بوده به نیروهای عراقی تحویل شود

العامری: پایگاه هایی که در اختیار نیروهای خارجی بوده به نیروهای عراقی تحویل شود