مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 14:502021-12-28اقتصادي

احداث 700 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته خوزستان


مدیر کل کمیته امداد خوزستان با اشاره به احداث 700 واحد مسکونی نیازمندان در این استان در امسال گفت: تکمیل پروژه های مسکن مددجویان در اولویت کاری قرار دارد.

- ، جمال شیبه عصر امروز سه شنبه در مراسم کلنگ زنی مسکن مددجویان خرمشهر اظهار کرد: تکمیل پروژه های مسکن نیمه تمام از اهداف کمیته امداد خوزستان که بخش پروژه مسکن مددجویان 176 واحد در بندر امام خمینی (ره)، 48 واحد در آقاجاری، 53 واحد در رامشیر و 182 واحد در سپیدار اهواز به صورت نیمه تمام مانده و پیش بینی می شود تا پایان سال کامل شوند.

وی، اعتبار تخصیص داده شده برای هر واحد مسکونی را یک میلیارد و 300 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: برای ساخت مسکن مددجویان خرمشهر 450 میلیون ریال از محل اعتبارات بنیاد علوی و450 میلیون ریال کمیته امداد امام خمینی (ره) و مابقی از طریق بنیاد مسکن اختصاص داده شده و علاوه بر این یک میلیارد ریال تسهیلات کم بهره 20 ساله و 300 میلیون ریال وام بلاعوض پرداخت خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد خوزستان یادآور شد: اولویت اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) توانمندسازی خانواده های تحت پوشش و تأمین مسکن نیازمندان است.

وی افزود: با توجه به اینکه مسکن یک خدمت گرانی است و هزینه های زیادی را بر مردم تحمیل می کند اما وقتی ما مسکن را تأمین می کنیم عملاً آن خانواده را توانمند کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 700 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته خوزستان

احداث 700 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته خوزستان