مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 14:252021-12-28سياسي

توسعه خطوط ریلی یکی از بهترین گزینه ها برای بی اثر کردن تحریم ها است


یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: توسعه خطوط ریلی یکی از بهترین گزینه ها برای بی اثر کردن تحریم ها و افزایش قدرت چانه زنی در سطح بین المللی است.

- یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: توسعه خطوط ریلی یکی از بهترین گزینه ها برای بی اثر کردن تحریم ها و افزایش قدرت چانه زنی در سطح بین المللی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آرا شاوردیان، نماینده مسیحیان ارمنی تهران و شمال ایران در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توییتر، نوشت: پس از راه اندازی قطار اکو، اکنون پیگیری دولت درخصوص راه آهن شلمچه بصره حاکی از عزم جدی برای استفاده از ظرفیت های ترانزیتی است.

توسعه خطوط ریلی یکی از بهترین گزینه ها برای بی اثر کردن تحریم ها، وابستگی منافع سایر کشورها به ایران و افزایش قدرت چانه زنی در سطح بین المللی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چندی پیش پس از 12 سال، قطار باری اکو در کریدور ریلی اسلام آباد - تهران - استانبول، راه اندازی شده است.

با توجه به ظرفیت های موجود و پتانسیل قابل توجه بار جهت حمل از پاکستان به سمت ترکیه و اروپا و بالعکس، راه آهن های سه کشور ترکیه، ایران و پاکستان، تلاش ویژه ای برای راه اندازی قطارهای برنامه ای، منظم و دو سر بار در مسیر این کریدور به کار بستند که کوتاه ترین مسیر مواصلاتی میان پاکستان و جنوب آسیا به سم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه خطوط ریلی یکی از بهترین گزینه ها برای بی اثر کردن تحریم ها است

توسعه خطوط ریلی یکی از بهترین گزینه ها برای بی اثر کردن تحریم ها است