مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 12:252021-12-28فرهنگي

بررسی رابطه زبان فارسی و رازداری/ نقد کتاب کره جنوبی؛ ژنرال توسعه


در هفته پانزدهم برنامه چراغ مطالعه کتاب «کره جنوبی؛ ژنرال توسعه» نوشته کیم هیونگ ای با حضورجواد قربانی آتانی، مترجم اثر بررسی می شود و موضوع «فارسی و رازداری» مورد بحث قرار می گیرد.

- ، در اولین شب از هفته پانزدهم برنامه چراغ مطالعه که سه شنبه هفتم دی ماه پخش می شود ابتدا مهمترین اخبار حوزه ی کتاب، نشر و ترجمه مرور می شود و سپس در بخش چی را چطور بخوانیم، علیرضا شفاه در مورد فلسفه علم و اینکه چطور باید آثار مرتبط با این حوزه را خواند سخن خواهد گفت و منابعی را برای مطالعه معرفی می کند.

در بخش فارسی وار با محمد مهدی سیار شاعر و پژوهشگر مهمان درباره موضوع فارسی و رازداری گفتگو می شود و سپس در بخش تجربه خواندن محمدقائم خانی، درباره تجربه خواندن کتاب فاوست اثری از گوته صحبت می کند و تجربه خواندن آن را با بینندگان برنامه به اشتراک می گذارد.

اما در دومین شب برنامه چراغ مطالعه که چهارشنبه هشتم دی پخش می شود کتاب کره جنوبی؛ ژنرال توسعه نوشته کیم هیونگ ای با حضورجواد قربانی آتانی، مترجم اثرنقد و بررسی می شود.

کتاب کره جنوبی: ژنرال توسعه اولین جلد از مجموعه پنج جلدی پیشگامان نوسازی آسیا است که به زندگی پارک چونگ هی تیمسار ارتش، سیاست مدار و رییس جمهور کره جنوبی و سیاست های این کشور از جمله جهش به جلو، تغییرات جهانی، تاسیس صنایع سنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی رابطه زبان فارسی و رازداری/ نقد کتاب کره جنوبی؛ ژنرال توسعه

بررسی رابطه زبان فارسی و رازداری/ نقد کتاب کره جنوبی؛ ژنرال توسعه