مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 11:452021-12-28اقتصادي

30 دیماه؛ آخرین مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی زیلوی برتر


دومین جشنواره ملی زیلوی برتر در دو بخش کلی رقابتی و غیررقابتی نهم اسفندماه امسال به میزبانی میبد یزد برگزار می شود؛ علاقمندان به این هنرصنعت جهانی می توانند آثار خود را حداکثر تا 30 دیماه به دبیرخانه ی این جشنواره ارسال کنند.

- ایسنا/یزد دومین جشنواره ملی زیلوی برتر در دو بخش کلی رقابتی و غیررقابتی نهم اسفندماه امسال به میزبانی میبد یزد برگزار می شود؛ علاقمندان به این هنرصنعت جهانی می توانند آثار خود را حداکثر تا 30 دیماه به دبیرخانه ی این جشنواره ارسال کنند.

محمد دهقان بنادکی معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان یزد و رییس دومین جشنواره ملی زیلوی برتر امروز سه شنبه در نشست با خبرنگاران که به همین منظور در محل موزه زیلوی میبد برگزار شد، ماموریت شرکت شهرهای صنعتی در بخش معاون صنایع کوچک را راهبری جهت توانمندسازی و توسعه کسب و کارهای تولیدی و صنایع کوچک خواند و گفت: یکی از اقدامات این معاونت در این راستا استفاده از تکنولوژی خوشه های صنعتی است که روشی شناخته شده و با کارآیی مطلوب در سطح دنیاست.

وی از تشکیل خوشه زیلو در سال 1397 و به دنبال پیشنهاد فعالان این حوزه به شرکت شهرک های صنعتی استان و همچنین تجربیات قبلی این شهرکت در ایجاد خوشه های صنعتی همچون خوشه نساجی و خوشه طلا و جواهرات و غیره خبر داد و گفت: خوشبختانه عامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 دیماه؛ آخرین مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی زیلوی برتر

30 دیماه؛ آخرین مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی زیلوی برتر