مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 11:302021-12-28سياسي

ضرورت تدوین برنامه های راهبردی طرح حفاظت از تالاب های ایران


معاون نماینده مقیم برنامه توسعه ملل متحد یر ضرورت تدوین برنامه های راهبردی طرح حفاظت از تالاب های ایران در سال آینده میلادی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا گلبهار نماتوا دربیست و هفتمین جلسه کمیته راهبری طرح حفاظت از تالاب های ایران که روز گذشته در سالن جلسات سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، با اشاره به اهمیت چگونگی ادامه طرح حفاظت از تالاب های ایران و پایداری نتایج پروژه گفت: با وجود تمامی مشکلات و چالش های به وجود آمده در دوران پاندمی کووید 19 بابت پیشبرد موفقیت آمیز طرح حفاظت از تالاب های ایران تبریک می گویم.

وی ادامه داد: با در نظر گرفتن رویکرد اکوسیستمی می توانیم حداکثر تاثیرپذیری را روی مشارکت ذینفعان با بهره وری بالا داشته باشیم.

در ادامه این نشست احمدرضا لاهیجان زاده - معاون محیط زیست دریایی و تالاب های سازمان حفاظت محیط زیست و مجری ملی طرح حفاظت از تالاب های ایران - پیشنهاد کرد: وزارتخانه های جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی می توانند همانند سازمان حفاظت محیط زیست، در زمینه هزینه های این طرح و طرح های مشابه مشارکت داشته باشند و در پایداری دستاوردهای طرح در بلندمدت سهیم شوند.

وی با اشاره به محدودیت در انتخاب تالاب های دیگر به عنوان پایلوت های جدید گفت: بسیار مناسب خواهد بود اگر بتوانیم از ظرفیت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تدوین برنامه های راهبردی طرح حفاظت از تالاب های ایران

ضرورت تدوین برنامه های راهبردی طرح حفاظت از تالاب های ایران