مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 11:202021-12-28اقتصادي

ادامه بهسازی محور سنندج-مریوان با احداث واریانت گردنه خروسه


سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی کردستان از ادامه بهسازی مسیر سنندج – مریوان با احداث واریانت گردنه خروسه خبر داد.

- ایسنا/کردستان سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی کردستان از ادامه بهسازی مسیر سنندج – مریوان با احداث واریانت گردنه خروسه خبر داد.

صلاح فتحی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بهسازی مسیر سنندج – مریوان از سالیان گذشته در دستور کار بوده و اقدامات خوبی نیز در این راستا انجام شده که میتوان به احداث و بهره برداری از واریانت تیژ تیژ – گاران به طول 52 کیلومتر در تیرماه امسال اشاره کرد.

فتحی ادامه داد: بهره برداری از این 52 کیلومتر مزیت های بسیار مثبتی داشته که کاهش تصادفات و ایمنی بیشتر و همچنین رضایت مندی تمامی کسانی که از این محور جدید استفاده کرده اند از اهم این مزایا است.

وی افزود: بهسازی محور سنندج به مریوان در 2 نقطه دیگر نیز در جریان است که یکی از این طرح ها احداث واریانت گردنه خروسه به طول 11 کیلومتر است.

فتحی بااشاره به پیشرفت فیزیکی 6 درصدی پروژه گفت: پروژه احداث واریانت خروسه در 2 قطعه 7/4 و 3/6 کیلومتری به پیمانکار واگذار شده و اعتبار 175 میلیارد تومان پیش بینی اولیه آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه بهسازی محور سنندج-مریوان با احداث واریانت گردنه خروسه

ادامه بهسازی محور سنندج-مریوان با احداث واریانت گردنه خروسه