مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 10:052021-12-28ورزشي

نیم فصل دوم را با قدرت آغاز می‏ کنیم


مدیرعامل باشگاه سروقامتان همدان با بیان اینکه در نیم فصل دوم لیگ دسته اول والیبال کشور با قدرت بازخواهیم گشت گفت: تیم دسته اولی سروقامتان بهترین هدفگذاری برای والیبالیست های بومی استان خواهد بود.

- امید رحیمیان امروز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان با اشاره به شرایط تیم والیبال سروقامتان در لیگ دسته اول، اظهار کرد: شرایط فنی در اواسط دور رفت انجام شد و حضور علیرضا نادی کاپیتان اسبق تیم ملی به عنوان سرمربی تیم باعث بالا رفتن انگیزه تک تک بازیکنان و حتی تیم اجرایی و مدیریتی باشگاه شده است.

وی ادامه داد: قطعاً در نیم فصل دوم با قدرت پا به عرصه مسابقات قدم خواهیم گذاشت تا احیاگر اعتبار والیبال همدان باشیم و از حیثیت والیبال این استان در کشور دفاع کنیم.

مدیرعامل باشگاه والیبال سروقامتان همدان با اینکه به دنبال بازگرداندن اعتبار والیبال همدان در بعد حرفه ای هستیم تصریح کرد: در گذشته والیبال همدان در ابعاد مختلف حرف های زیادی در کشور برای گفتن داشته و حضور چندین تیم در سطح لیگ های کشور شاهدی بر این ادعاست.

وی یادآور شد: امسال بعد از مدت ها تمام دلسوزان والیبال استان با تغییراتی که در سطح هیات استان و شهرستان ها اتفاق افتاده با همدلی و اتحاد پای کار آمدند تا روزهای درخشان والیبال همدان تکرار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیم فصل دوم را با قدرت آغاز می‏ کنیم

نیم فصل دوم را با قدرت آغاز می‏ کنیم