مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 10:052021-12-28سياسي

گزارش ایسنا از بیست و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس


در بیستمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس، مهدی نوبانی جوابگو سوالات هفت عضو شورای شهر بود گرچه این اعضای معترض از پاسخ ها قانع نشده و کلید استیضاح نوبانی را روشن کردند.

- ایسنا/هرمزگان در بیستمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس، مهدی نوبانی جوابگو سوالات هفت عضو شورای شهر بود گرچه این اعضای معترض از پاسخ ها قانع نشده و کلید استیضاح نوبانی را روشن کردند.

فاطمه جراره، رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس ظهر امروز (هفتم دی ماه) در بیست و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس، گفت: در جلسه امروز طرح استیضاح از شهردار بندرعباس را داریم، در جلسه قبل ما 5 سوال از شهردار داشتیم که اعضای طراح سوال نسبت به 2 سوال قانع نشدند و بر همین مبنا امروز طرح استیضاح شهردار بررسی می شود و مهدی نوبانی در این جلسه نسبت به پاسخگویی به این سوالات اقدام خواهد کرد.

یعقوب دبیری نژاد، عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس، اظهار کرد: امروز از شهدا و خانواده های شهدا و همشهریان عذرخواهی می کنم که به نام شورای انقلابی مزین شدیم اما لایق آن نیستیم.

وی افزود: عطای همه کمیسیون ها را به لقایش بخشیده و ترجیح می دهم با وجو تهدیدها برای تحریم از القاب دو روزه دنیا در شورا.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش ایسنا از بیست و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس

گزارش ایسنا از بیست و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس