مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 09:452021-12-28سياسي

بازدید نماینده سیستان از نمایشگاه دستاوردها و ظرفیت های جهاد دانشگاهی


محمد سرگزی نماینده مردم سیستان در مجلس و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با استقبال رییس جهاد دانشگاهی کشور و معاونین ایشان از نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی بازدید کرد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان محمد سرگزی نماینده مردم سیستان در مجلس و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با استقبال رییس جهاد دانشگاهی کشور و معاونین ایشان از نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- محمد سرگزی در این بازدید از ظرفیت های مختلف جهاد دانشگاهی در حوزه پزشکی، کشاورزی و صنعت و همچنین بخش های فرهنگی و آموزشی دیدن نمود.

دکتر حمید رضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی کشور ضمن قدر دانی از حضور ایشان بر آمادگی جهاد دانشگاهی برای انتقال دانش فنی این نهاد علمی به استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد.

رییس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان نیز با تقدیر از فعالیت های فناورانه جهاد دانشگاهی گفت: این نمایشگاه به خوبی باور و اعتقاد ما می توانیم را به نمایش گذاشته و جهاد دانشگاهی توانسته است به خوبی در مرز علم و فناوری حرکت کرده و مسیر تبدیل دانش به محصول را با افتخارآفرینی طی نماید.

وی با تاکید بر ظرفیت های بزرگ جهاد دانشگاهی خصوصا در بحث خوداتکایی حوزه فناوری ابراز امیدواری کرد ظرفیت های بزرگ و بی نظیر جهاد دانشگاهی برای تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید نماینده سیستان از نمایشگاه دستاوردها و ظرفیت های جهاد دانشگاهی

بازدید نماینده سیستان از نمایشگاه دستاوردها و ظرفیت های جهاد دانشگاهی