مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 09:402021-12-28سياسي

مردم «بیرگان» خواستار رسیدگی به مشکلاتشان شدند


تعدادی از مردم دهستان «بیرگان» با حضور مقابل استانداری چهارمحال و بختیاری خواستار رسیدگی به مشکلات روستایشان شدند.

- شهرکرد - تعدادی از مردم دهستان بیرگان با حضور مقابل استانداری چهارمحال و بختیاری خواستار رسیدگی به مشکلات روستایشان شدند.

مهرداس فرجی عضو شورای دهستان بیرگان ظهر سه شنبه در حاشیه اجتماع تعدادی از اهالی دهستان بیرگان در مقابل استانداری چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بیش از 30 سال در این منطقه سد کوهرنگ سه در حال احداث است، اظهار کرد: متأسفانه با وجود احداث سد تملک زمین ها صورت نپذیرفته است.

وی با اشاره به عدم خدمت رسانی به مردم این منطقه، عنوان کرد: مردم منطقه با مشکلات زیادی همچون نبود حداقل زیر ساخت ها و امکانات رفاهی همچون، جاده، آب شرب، گاز و اینترنت رو به رو هستند.

عضو شورای دهستان بیرگان به احداث تونل سوم کوهرنگ در این منطقه اشاره کرد و ادامه داد: با حفاری این تونل بیش از 30 چشمه از جمله چشمه مروارید با دربی آب حدود هزار و 200 لیتر بر ثانیه خشک شده است.

فرجی با بیان اینکه مردم در خصوص ساخت و ساز و سکونت بلا تکلیف هستند، تصریح کرد: مجوز ساخت و ساز به صورت محدود صادر می شود و در مقابل هم مسئولان زمین های اهالی دهستان را تملک نمی کنند که این مسئله موجب بلا تکلیفی مردم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم «بیرگان» خواستار رسیدگی به مشکلاتشان شدند

مردم «بیرگان» خواستار رسیدگی به مشکلاتشان شدند