مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 09:352021-12-28فرهنگي

جهاد دانشگاهی از بنیانگذاران حوزه فرهنگ در دانشگاه هاست


مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور سیاست گذاری های کلان و توسعه فعالیت های فناورانه فرهنگی و هنری از نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهد دانشگاهی 1400، - مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور سیاست گذاری های کلان و توسعه فعالیت های فناورانه فرهنگی و هنری از نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهد دانشگاهی 1400، از این نمایشگاه بازدید کرد و جهاد دانشگاهی را یکی از بنیان گذاران حوزه فرهنگ در دانشگاه ها بعد از انقلاب فرهنگی دانست.

محمدحسین ایمانی خوشخو در گفت وگویی با ایسنا، درباره اهمیت برگزاری چنین نمایشگاهی برای جهاد دانشگاهی توضیح می دهد: یکی از ضعف هایی که از گذشته نسبتا دور به جهاد می گرفتند و تا حدی هم این ضعف وارد بود، این بوده است که جهاد دانشگاهی فعالیت های خودش را نشان نمی دهد و از این باب شناخت بیرونی از جهاد دانشگاهی بسیار کم است.

البته از همان سال 59 که در جهاد شروع به فعالیت کردیم در طرز فکر جهاد این موضوع شکل گرفت که کارتان را انجام دهید ،حالا نگفتید هم نگفتید.

امروز این نمایشگاه بعد از سال های سال که معرفی جهاد دانشگاهی در یک تصویر جامع در دسترس نبود، تشکیل شد و از آن جایی که مقارن است با شروع فعالیت های دولت جدید، به خوبی می تواند جهاد دانشگاهی را به دستگاهای دولتی نشان دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی از بنیانگذاران حوزه فرهنگ در دانشگاه هاست

جهاد دانشگاهی از بنیانگذاران حوزه فرهنگ در دانشگاه هاست