مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 09:352021-12-28پزشكي

روزانه 20 هزار نفر در اصفهان دُز سوم کرونا را دریافت می کنند


مدیرمرکز بیماری های واگیر مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: روزانه 20 هزار نفر در اصفهان دُز سوم کرونا را دریافت می کنند و باید این امر افزایش یابد.

- رضا فدایی در گفت وگو با را منتشر نکرده است.

مرد 30 ساله فلاورجانی به سویه اُمیکرون کرونا مبتلا شد وی با اشاره به شناسایی یک مورد مبتلا به سویه اُمیکرون کرونا در اصفهان ابراز داشت: این فرد مبتلا مردی 30 ساله و اهل شهرستان فلاورجان است که سفر خارج هم نداشته است.

مدیرمرکز بیماری های واگیر مرکز بهداشت استان اصفهان با بیان اینکه سویه اُمیکرون هم مانند دیگر سویه های ویروس کرونا تکثیر خواهد شد و افراد دیگری را نیز درگیر خواهد کرد، افزود: البته باید توجه داشت به جز یک نفر گزارش جدیدی در زمینه سویه اُمیکرون در استان اصفهان نداشته ایم.

وی با بیان اینکه روند قرنطینه بیماران مبتلا به سویه اُمیکرون کرونا گفت: قرنطینه این نوع کرونا نیز مانند دیگر انواع این بیماری است و تا پایان علائم باید افراد مبتلا در قرنطینه بمانند.

سرایت پذیری سویه اُمیکرون بسیار قوی است فدایی با بیان اینکه سرایت پذیری سویه اُمیکرون بسیار قوی است و این ویژگی بارز این نوع بیماری است، گفت: این در حالی است که در زمینه علائم از دیگر سویه های این بیماری قابل تفکیک نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 20 هزار نفر در اصفهان دُز سوم کرونا را دریافت می کنند

روزانه 20 هزار نفر در اصفهان دُز سوم کرونا را دریافت می کنند