مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 09:352021-12-28اقتصادي

نرخ خسارت تصادفات با کروکی در سال 1400


همیشه اولین سوال برای انتخاب و خرید بیمه نامه برای ماشین، چه بیمه اجباری شخص ثالث و چه بیمه اختیاری بدنه، این است که در زمان حادثه و بعد از تصادف تا چه میزان می توانیم روی پرداخت خسارت از طرف بیمه گذار خود حساب کنیم؟ شرایط دریافت حداکثر سقف پرداخت خسارتی .

- همیشه اولین سوال برای انتخاب و خرید بیمه نامه برای ماشین، چه بیمه اجباری شخص ثالث و چه بیمه اختیاری بدنه، این است که در زمان حادثه و بعد از تصادف تا چه میزان می توانیم روی پرداخت خسارت از طرف بیمه گذار خود حساب کنیم؟ شرایط دریافت حداکثر سقف پرداخت خسارتی که شرکت بیمه برای مشتریان خود در نظر می گیرند فرق چندانی با همدیگر ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام از کی، معمولا هم برای پرداخت خسارت تصادف های سنگین یا تصادفاتی که خدای نکرده باعث آسیب بدنی و جسمی یا فوت فردی شد، مدارک مشخصی لازم است که کروکی و گزارش پلیس راهنمایی ورانندگی یکی از آن هاست.

اما در چنین تصادف هایی بیمه گرها معمولا تا میزان پرداخت خسارت را برای مشتریان بر عهده می گیرند؟ سقف پرداخت خسارت با کروکی در بیمه ثالث معمولا حداکثر پرداخت برای بیمه نامه ثالث با توجه به میزان دیه اعلام شده هر سال محاسبه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ خسارت تصادفات با کروکی در سال 1400

نرخ خسارت تصادفات با کروکی در سال 1400