مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 09:252021-12-28سياسي

فاطمیه فرصت بازخوانی سیره اخلاقی و اجتماعی حضرت زهرا(س)


نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: ایام فاطمیه بهترین فرصت برای بازخوانی سیره اخلاقی و اجتماعی این بزرگ بانوی جهان اسلام، حضرت فاطمه زهرا(س) است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آیت الله سیدحسن عاملی ظهر امروز در افتتاحیه نمایشگاه فرهنگی و مذهبی یاس کبود که به همت موسسه شهر آسمانی در حیاط مدرسه علامه طباطبایی شهرستان پارس آباد برگزار شد، اظهار کرد: ایام فاطمیه بهترین فرصت برای بازخوانی سیره اخلاقی و اجتماعی این بزرگ بانوی جهان اسلام است تا زنان مسلمان از حضرت فاطمه زهرا(س) برای سعادت دنیوی و اخروی خود الگوبرداری کنند.

وی افزود: شهادت مظلومانه حضرت زهرا(س) به ما آموخت که در راه ولایت باید از همه هستی خود گذشت، چون ولایت در راس هرم نظام اسلامی قرار دارد و مایه عزت و اقتدار مسلمین است.

شخصیت زهرای مرضیه(س) هم چنان غریب مانده است نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تصریح کرد:  حضرت زهرا(س) الگوی همه رهروان راه حق در طول قرون و اعصار است و آن بانوی شهیده در دوران کوتاه عمر با برکتش به گونه ای در عبودیت خدا غرق شد که نور وجودش روشنی بخش مردم در ظلمت عالم بود، اما تاریخ در معرفی دختر رسول(ص) دِین خود را ادا نکرده و شخصیت زهرای مرضیه(س) هم چنان غریب مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاطمیه فرصت بازخوانی سیره اخلاقی و اجتماعی حضرت زهرا(س)

فاطمیه فرصت بازخوانی سیره اخلاقی و اجتماعی حضرت زهرا(س)