مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 09:252021-12-28فرهنگي

برگزاری رویداد پویانمایی و تصویرسازی «عقیق سلیمان» در لرستان


مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری لرستان از رویداد استانی پویانمایی و تصویرسازی با عنوان «عقیق سلیمان» در این استان خبر داد.

- خرم آباد- مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری لرستان از رویداد استانی پویانمایی و تصویرسازی با عنوان عقیق سلیمان در این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید شاهوردی امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران از اعلام آمادگی 15 گروه و هنرمند از سراسر استان برای حضور در رویداد استانی پویانمایی و تصویرسازی با عنوان عقیق سلیمان خبر داد و اظهار داشت: آخرین مهلت ارسال آثار برای حضور در رویداد استانی پویانمایی و تصویرسازی نهم دی ماه است.

وی افزود: تاکنون 15 گروه و هنرمند از شهرستان های دلفان، ازنا، دورود، کوهدشت، الیگودرز، سلسله؛ خرم آباد، رومشکان و چگنی برای شرکت در این رویداد اعلام آمادگی کرده اند.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری لرستان با بیان اینکه میانگین گروه سنی شرکت کنندگان در این رویداد، بین 15 و 20 سال است تصریح کرد: خوشبختانه علاقه و استعدادهای خوبی در رشته های انیمیشن و تصویرسازی در استان وجود دارد که برگزاری چنین برنامه هایی می تواند در زمینه شناسایی و پرورش این استعدادها مؤثر واقع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویداد پویانمایی و تصویرسازی «عقیق سلیمان» در لرستان

برگزاری رویداد پویانمایی و تصویرسازی «عقیق سلیمان» در لرستان