مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 09:202021-12-28اقتصادي

بلاتکلیفی 5000 اخطار آتش نشانی به املاک ناایمن


رییس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران از بلاتکلیف ماندن 5000 اخطار سازمان آتش نشانی به املاک ناایمن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهرا شمس احسان پس از استماع گزارش شهرداری در خصوص حادثه بازار گل محلاتی گفت: بعد از حادثه پلاسکو مقوله ایمنی در صدر اخبار قرار گرفت و مسائل مختلفی برای ایمن سازی ساختمان های ناایمن مطرح شد و در سال های اخیر آتش نشانی هشدارهای زیادی در مورد ناایمن بودن ساختمان ها صادر کرده اما اقدام موثری انجام نشده است.

وی با بیان این که براساس آمارها بیش از 150 مرکز درمانی، 830 مدرسه دولتی یعنی حدود 30 درصد این مدارس دولتی و 240 مرکز تجاری از جمله بازار تهران پرخطر هستند، اظهار کرد: نیازمند اقدامات عاجل میان بخشی در حوزه مدیریت بحران هستیم .

رییس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران با بیان این که قسمت اعظمی از ناکارآمدی به ضابطه قضایی نبودن پرسنل آتش نشانی برمی گردد، گفت: باید این مشکل قانونی از طریق مجلس شورای اسلامی در این دوره مدیریت شهری حل شود.

شمس احسان بیان کرد: براساس پیگیری ها مشخص شد که طی یکسال اخیر و بعد از حادثه سینا اطهر شهرداری و دادستانی همکاری مناسبی در خصوص ساختمان های با ایمن ندارند، به گونه ای که 5000 اخطار به املاک ناایمن بلاتکلیف مانده است و شهرداری باید حل این مشکل را با دادستانی در دستور کار قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی 5000 اخطار آتش نشانی به املاک ناایمن

بلاتکلیفی 5000 اخطار آتش نشانی به املاک ناایمن