مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 09:002021-12-28سياسي

پرونده مربوط به دو تابعیتی بودن روحانی به کجا رسید؟


نماینده مردم نجف آباد در مجلس گفت: قوه قضاییه بگوید پرونده مربوط به دو تابعیتی بودن آقای روحانی به کجا رسید و سؤال من از آقای اژه ای این است که چرا بعد از گذشت دو سال قانون اعاده اموال نامشروع مسئولان اجرایی نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور در نشست علنی امروز مجلس (سه شنبه 7 دی ) خطاب به رییس دستگاه قضا گفت: آقای اژه ای همگان می دانیم که در تاریخ اول بهمن 98 قانون الحاق موادی به قانون نحوه اجرای اصل 49 قانون اساسی که بین مردم قانون اعاده اموال نامشروع مسئولان معروف شده، مصوب شد علی رغم اینکه این قانون حدود دو سال است برای قوه قضاییه لازم الاجراست اما متأسفانه تا به حال اجرا نشده است.

  نماینده مردم نجف آباد در مجلس اظهار داشت: در این شرایط سخت اقتصادی پیش بینی ما طراحان این قانون این است که با اجرای آن حدود 300 هزار میلیارد تومان به خزانه کشور بازمی گردد و مهمتر اینکه اعتماد سلب شده مردم با بازگشت این اموال این مسئولین رانتخوار بازمی گردد.

  وی ادامه داد: آقای اژه ای! بفرمایید شکایت طرح فعل که قانون فوق الذکر به گردن شما گذاشته را به کدام عدلیه ببریم؟ اگر شما تکلیف قانونی خود را در این قانون اجرا کنید، کسری بودجه امسال از محل رانت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده مربوط به دو تابعیتی بودن روحانی به کجا رسید؟

پرونده مربوط به دو تابعیتی بودن روحانی به کجا رسید؟