مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 08:452021-12-28سياسي

طرح بازآفرینی فردیس سریع تر تصویب شود


معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری فردیس خواستار تسریع در تصویب طرح بازآفرینی شهر فردیس و مشکین دشت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، بهزاد پرویزی، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری فردیس، صبح امروز در دهمین جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار شهرستان فردیس، با اشاره به اهمیت طرح بازآفرینی و اعتبارات مطلوب در نظر گرفته شده به آن، خواستار تسریع در تصویب طرح بازآفرینی شهر فردیس و مشکین دشت شد.

معاون امور عمرانی فرماندار فردیس در ادامه با اشاره به اینکه اطاله زمان بررسی و تصویب طرح جامع فردیس موجب ناکارآمدی طرح می شود، اضافه کرد: بی انضباطی شهری، هدررفت منابع و تلاش های صورت گرفته، بلاتکلیفی مردم و مدیریت محلی، عدم پاسخگویی مناسب و موثر به نیازهای قابل برنامه ریزی شهر از جمله مشکلاتی است که در پی عدم اجرای درست و دقیق طرح به جود می آید.

این مقام مسؤول با تأکید بر اینکه خواستار پیگیری و مساعدت اداره کل راه و شهرسازی استان جهت تصویب طرح جامع در کمترین زمان هستیم، تصریح کرد: کلیه ادارات شهرستان موظفند اطلاعات مورد نیاز را در اختیار مشاور طرح جامع مشکین دشت قرار دهند.

وی در پایان با اشاره به اینکه باید با همدلی، وحدت و دغدغه مندی پیگیر مسائل توسعه و پیشرفت شهری باشیم، اظهار کرد: استقرار دفات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح بازآفرینی فردیس سریع تر تصویب شود

طرح بازآفرینی فردیس سریع تر تصویب شود