مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 08:352021-12-28فرهنگي

شجاعی طباطبایی: جشنواره تجسمی فجر آثار هنرمندان را بفروشد


دبیر بخش کارتون و کاریکاتور چهاردهمین جشنواره هنر های تجسمی فجر گفت: باید شرایطی فراهم شود که راهی برای حل معیشت هنرمند باشد.

به نظر من جشنواره هنر های تجسمی فجر باید آثار هنرمندان را به فروش بگذارد.

-   سیدمسعود شجاعی طباطبایی دبیر بخش کارتون و کاریکاتور چهاردهمین جشنواره هنر های تجسمی فجر درباره نحوه برگزاری این رویداد به خبرنگار تجسمی خبرگزاری فارس گفت: به همان اندازه که نیاز داریم هنرمندان در شاخه های مختلف توانمندی هایشان را در جشنواره فجر ارائه کنند، به همان اندازه به نگاه جدی به هنر بین رشته ای و هنر معاصر نیاز داریم، زیرا در این بخش اتفاق ویژه ای می افتد که تعامل هنرمند با مخاطب است.

در بسیاری از کشور های دنیا این تعامل مورد توجه قرار گرفته و گفته می شود که مخاطب اثر هنری باید از حالت خاص جدا شده و به مخاطب عام و همه مردم تبدیل شود.

  وی با اشاره به بینال ونیز گفت: به دلیل جذابیت های ویژه ای که این دوسالانه دارد، مردم سراسر دنیا برای دیدن آن می روند و برگزاری این بینال توانسته است در دنیای کنونی یک اعتبار ویژه برای شهر ونیز ایجاد کند.

کار بزرگی که انجام می شود این است که در سراسر شهر و فضا های عمومی آثار هنری در معرض دید هستند و تنها به مخاطب خاص برای آثار هنری توجه نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شجاعی طباطبایی: جشنواره تجسمی فجر آثار هنرمندان را بفروشد

شجاعی طباطبایی: جشنواره تجسمی فجر آثار هنرمندان را بفروشد