مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 08:302021-12-28اجتماعي

کودکان بازمانده از تحصیل همدان جذب می شوند/ زنان همدان کم سوادتر از مردان


معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان همدان گفت: با همکاری اداره بهزیستی به دنبال جمع آوری اطلاعات و پوشش کودکان بازمانده از تحصیل همدان هستیم.

- احمد آقامحمدی؛ معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان همدان در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره هفته نهضت سوادآموزی اظهار کرد: سوادآموزی اولین گام در توسعه و ارتقای یک فرد است که دانش اقتصادی و اجتماعی، سیاسی و.

را ایجاد می کند و می طلبد همواره انگیزه کسب دانش باشد.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 6 هزار و 800 سوادآموز در دوره های مختلف سوادآموزی، انتقال و تحکیم در استان شناسایی، جذب و آموزش دیده اند گفت: سال گذشته با ابلاغ سهم استان در جذب افراد، همدان جزو پنج استان پوشش صد درصد قرار گرفت.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه ثبت نام دانش آموختگان حوزه نهضت سوادآموزی در سال 1400 نیز همچنان ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم افراد بیشتری را جذب کنیم افزود: امسال در حوزه عادی  2 هزار و 550 نفر را زیر پوشش آموزش و پرورش قرار خواهیم داد.

وی با بیان اینکه در دوره انتقال یک هزار و 690 نفر و دوره تحکیم 2 هزار و 80 نفر را جذب خواهیم کرد گفت: در حال حاضر طرح سوادآموزی گروه خاص، آموزش افراد در سطح زندان انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان بازمانده از تحصیل همدان جذب می شوند/ زنان همدان کم سوادتر از مردان

کودکان بازمانده از تحصیل همدان جذب می شوند/ زنان همدان کم سوادتر از مردان