مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 08:202021-12-28سياسي

توسعه کشت های گلخانه ای با بهره گیری از سیستم های نوین باشد


توسعه کشت های گلخانه ای هم باید با ملاحظه مصرف بهینه منابع انرژی و بهره گیری از سیستم های نوین باشد.

- ایسنا/همدان فرماندار همدان گفت: توسعه کشت های گلخانه ای هم باید با ملاحظه مصرف بهینه منابع انرژی و بهره گیری از سیستم های نوین باشد.

محمد علی محمدی، در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان همدان بیان کرد: طرح موضوع اقتصاد مقاومتی و فرمایشات مقام معظم رهبری در این خصوص محدود و مقید به قید زمان نیست و تنها راه برون رفت ما از مشکلات اقتصادی است.

وی با بیان اینکه در حوزه گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی ضعیف عمل کردیم اظهار کرد: با استفاده از توان همه دستگاههای فرهنگی اقتصاد مقاومتی باید برای مشارکت مردم در این مهم تبیین و به گفتمانی غالب در سطح جامعه تبدیل شود.

محمدی افزود : هر دستگاه اجرایی و سازمان ها باید مصادیق مشخصی از اقتصاد مقاومتی مطابق شرح وظایف و جامعه هدف خویش داشته باشند و امور و وظایف منطبق با سیاستهای اقتصاد مقاومتی را تقویت و مابقی را اصلاح کنند.

فرماندار همدان خواستار فرهنگ سازی و مشارکت دادن مردم در مباحث اقتصاد مقاومتی شد و اضافه کرد: در مصرف بهینه منابع انرژی متاسفانه همچنان مشکل داریم و شاهد مصرف بی رویه، اتلاف انرژی و شرایط نامطلوبی هستیم که به هیچ وجه منطبق با سیاستهای اقتصاد مقاومتی نیست .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه کشت های گلخانه ای با بهره گیری از سیستم های نوین باشد

توسعه کشت های گلخانه ای با بهره گیری از سیستم های نوین باشد