مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 08:202021-12-28اقتصادي

تسویه مطالبه ایران از سریلانکا بعد از 10 سال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، مجید موافق قدیری با اشاره به وصول مطالبات کشور گفت: در سفر مقامات جمهوری اسلامی ایران به سریلانکا و رایزنی های اقتصادی صورت گرفته شاهد اتفاقاتی بودیم که ادامه آن می تواند منجر .

- عضو اتاق ایران گفت: دریافت مطالبات کشور به همراه سود دیرکرد آن در قالب کالایی مانند چای که بانک مرکزی سالانه 350 میلیون دلار برای آن می کند، کاسبان تحریم و صرافان آشنا را ناراحت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، مجید موافق قدیری با اشاره به وصول مطالبات کشور گفت: در سفر مقامات جمهوری اسلامی ایران به سریلانکا و رایزنی های اقتصادی صورت گرفته شاهد اتفاقاتی بودیم که ادامه آن می تواند منجر به بازگشت مقادیر قابل توجه ارز به کشور شود.

عضو هیأت نمایندگان اتاق ایران افزود: باید توجه داشت مطالبات ایران که نزدیک به 10 سال در کشوری بلوکه شده بود با تهاتر متفاوت است.

10 سال مطالبه ما در این کشور فقیر (سریلانکا) قفل شده بود و اساساً وجود خارجی نداشت در این میان کاسبان تحریم نیز با طرح ارقام سود 2 الی 15 درصدی برای دریافت این مطالبات، در صدد تقلیل مطالبه ایران بودند که با ورود سازمان توسعه تجارت و همکاری وزارت امور خارجه درست ترین اتفاق ممکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسویه مطالبه ایران از سریلانکا بعد از 10 سال

تسویه مطالبه ایران از سریلانکا بعد از 10 سال