مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 08:152021-12-28سياسي

تشخیص نادرست حق و باطل از دلایل ایجاد فتنه است


تشخیص نادرست حق و باطل از دلایل ایجاد فتنه است.

- ایسنا/زنجان امام جمعه سلطانیه گفت: تشخیص نادرست حق و باطل از دلایل ایجاد فتنه است.

حجت الاسلام عمران حسینی نسب صبح امروز (7 دی ماه) در جلسه هماهنگی مراسم گرامی داشت 9 دی با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت 9 دی و تجلیل از مقام شهید سردار سلیمانی، اظهار کرد: این سه مناسبت وجوه تشابه فراوانی دارند که اصل اساسی این تشابهات ولایت مداری و مبارزه با فتنه است.

وی با بیان اینکه حماسه 9 دی در مقابله با فتنه گران به وجود آمد و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با فتنه بزرگ و جهانی داعش و گروه های تکفیری مبارزه می کرد، افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) اولین آغازگر مبارزه با فتنه و اولین شهیده راه ولایت است.

حسینی نسب با اشاره به زمینه های ظهور فتنه که در نهج البلاغه حضرت علی (ع) به آن اشاره کرده اند، متذکر شد: هواپرستی و بدعت در دین و تشخیص نادرست حق و باطل از اصلی ترین عوامل ایجاد فتنه است.

این مسئول با بیان اینکه فتنه 88 هم بر اثر خودخواهی و هواپرستی و ایجاد بدعت برای ابطال انتخابات بود، اضافه کرد: فتنه گران هم شعار طرف داری از قانون می دادند ولی برخلاف قانون حرکت می کردند و هم شعار طرفداری از امام داشتند اما وقتی به امام توهین شد سکونت کردند و حتی وقتی به عاشورا، امام حسین (ع) و ارزش های اسلام و انقلاب و ولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشخیص نادرست حق و باطل از دلایل ایجاد فتنه است

تشخیص نادرست حق و باطل از دلایل ایجاد فتنه است