مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 08:002021-12-28اقتصادي

انسداد 8 حلقه چاه غیرمجاز در استان قزوین طی دو هفته گذشته


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای قزوین گفت: مامورین ماده 30 شرکت آب منطقه ای قزوین طی دو هفته گذشته 8 حلقه چاه غیرمجاز با دبی حدود 140 لیتر در ثانیه را مسلوب المنفعه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین حمید منصوری اظهار کرد: حفظ و صیانت از منابع آب زیرزمینی یکی از مهمترین اهداف و وظایف شرکت های آب منطقه ای است که تشکیل گروه های گشت و بازرسی نیز با هدف شناسایی و جلوگیری از تخلفات در حوزه منابع آبی صورت گرفته است.

وی افزود: از آنجا که دشت قزوین یک دشت ممنوعه است، شناسایی چاه های غیرمجاز در برنامه های کاری گروه های گشت و بازرسی قرار داشته و در همین راستا نیز طی دو هفته گذشته با پیگیری های به عمل آمده و اخذ دستورات قضایی 8 حلقه چاه غیرمجاز با دبی حدود 140 لیتر در ثانیه در سطح شهرستان های استان توسط گروه انسداد و مأمورین ماده 30 و با همکاری و همراهی نیروی انتظامی پر و مسلوب المنفعه گردید.

منصوری با اشاره به اثرات مخرب چاه های غیر مجاز در دشت های کشور اذعان کرد: برداشت بیش از آب قابل برنامه ریزی از سفره های آب زیرزمینی در دشت ها باعث پایین رفتن سطح آب های زیرزمینی شده و این امر موجب تشدید فرونشست و کاهش کیفیت و کمیت آب های زیرزمینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسداد 8 حلقه چاه غیرمجاز در استان قزوین طی دو هفته گذشته

انسداد 8 حلقه چاه غیرمجاز در استان قزوین طی دو هفته گذشته