مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 07:502021-12-28سياسي

اهمیت حماسه نهم دی از 22 بهمن کمتر نیست


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه اهمیت نهم دی از 22 بهمن کمتر نیست، گفت: علت توجه ویژه رهبر انقلاب به این روز مهم این است که حماسه نهم دی، - ، حجت الاسلام محمدحسین موسی پور رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در نشست خبری که پیش از ظهر امروز (سه شنبه) به منظور تبیین و تشریح برنامه های یوم الله نهم دی و اعلام سرفصل برنامه های آن برگزار شد، گفت: روزهای مهم و سرنوشت ساز و رخدادهای الهام بخش، پاره ای از هویت و شخصیت یک ملت را شکل می دهند و روایتگر غیرت، بصیرت و هوشمندی یک ملت هستند.

موسی پور ادامه داد: در فرهنگ دینی از این روزها و قله های تاریخی به عنوان ایام الله یاد شده است؛ روزهایی که قدرت خدا تجلی ویژه ای پیدا می کند.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی از آغاز تا کنون ایام الله گوناگونی را تجربه کرده است.

بازخوانی این ایام برجسته و نورانی، قدرت و عظمت و ظرفیت انقلاب را نیز تعریف و ضمن پاسداشت آن از تحریف نیز جلوگیری می کند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: نهم دی یکی از مهمترین قله های تاریخی بعد از انقلاب است که می توان گفت اهمیت نهم دی از 22 بهمن کمتر نیست.

علت این اهمیت و توجه ویژه رهبر انقلاب به این روز مهم این است چراکه حماسه نهم دی، توطئه پیچیده و برنامه ریزی چند ساله دشمن را خنثی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت حماسه نهم دی از 22 بهمن کمتر نیست

اهمیت حماسه نهم دی از 22 بهمن کمتر نیست