مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 07:452021-12-28اجتماعي

آغاز مطالعات جامع در حوضه زاینده رود


رییس حوضه آبریز رودخانه زاینده رود از آغاز مطالعات جامع یک ساله منابع و مصارف آب در حوضه آبریز زاینده رود خبر داد و گفت: در نتیجه این مطالعات جامع، - سند تخصیص منابع آبی حوضه آبریز زاینده رود تدوین می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هوشنگ ملایی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بحث منابع و مصارف حوضه آبریز زاینده رود در دستور کار ما قرار دارد؛ مطالعات جامعی با محوریت تأمین آب شرب در حال انجام داریم، اظهار کرد: این مطالعات که تکمیل شود، می توانیم برنامه جامع تری برای منابع و مصارف آب در حوضه آبریز زاینده رود داشته باشیم.

وی درباره زمان تکمیل مطالعات جامع منابع و مصارف حوضه آبریز زاینده رود گفت: این مطالعات تازه آغاز شده و برآورد ما این است که یک سال به طول خواهد انجامید.

رییس حوضه آبریز رودخانه زاینده رود با تاکید بر اینکه تخصیص آبی که در حوضه آبریز زاینده رود تعریف شده، بر اساس شرایط نرمال آبی بوده و در شرایطی که خشکسالی داریم و ممکن است در زمان هایی بارش کمتر از نرمال باشد، نمی توان تخصیص هایی که بر اساس شرایط نرمال تعریف شده را به طور کامل صورت داد، تصریح کرد: منابع آبی حوضه آبریز زاینده رود صرفا سد زاینده رود نیست، بلکه حوضه زاینده رود حدود 40 هزار کیلومتر مربع است که درواقع حوضه آبریز گاوخونی است؛ بخش کوچکی از آن سد زاینده رود است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مطالعات جامع در حوضه زاینده رود

آغاز مطالعات جامع در حوضه زاینده رود